Dificultats per gestionar emocions

Psicologia per a adults a Psigma Girona. Tractaments específics.

Notes que a vegades pot més l’emoció que la raó? Actues d’una forma massa impulsiva?
Si hi ha res que t’impedeixi dir el que sents, des de Psigma et podem ajudar.

La nostra vessant emocional té una gran implicació en tot allò que fem i pensem. Quan prenem una decisió o ens plantegem el futur en un moment de canvi sempre tenim en compte la sensació que ens aporta aquesta idea.

Regula les emocions d’una forma apropiada

La gestió emocional et pot ajudar a ser conseqüent amb la relació entre el pensament, l’emoció i l’acció; amb les tres fases per les quals passem davant de qualsevol estímul: què penso, què sento i què faig. Sempre podem controlar els pensaments i decidir les nostres accions, però si allò que sents s’escapa del teu control, l’equip de psicòlegs de Psigma et pot ajudar a gestionar-ho.

Descobreix noves estratègies de regulació emocional amb 5 passos

Totes les emocions són legítimes i ens donen informació sobre nosaltres mateixos; a Psigma et podem ajudar a tractar aquesta informació.

  1. Consciència emocional. Sigues conscient de cada emoció i posa-li nom per poder-la treballar.
  2. Regulació emocional. Gestiona allò que sents amb estratègies concretes per a la teva situació.
    • Expressió emocional. Expressa adequadament el que sents, sigues conscient de que el que sents no s’ha de correspondre amb el que expresses i detecta la influència que té allò que dius.
    • Regulació de les emocions i els sentiments. Treballa el teu cas concret amb emocions com la frustració, la resiliència o la impulsivitat.
    • Habilitats d’afrontament. Aprèn a regular la intensitat i la duració de les emocions.
    • Emocions positives. Desplega la capacitat per generar-ne.
  3. Autonomia personal. Adopta una actitud responsable cap a tu mateix/a i cap al teu entorn, treballa l’autoestima i els motius que t’impedeixen controlar el que sents.
  4. Habilitats socials. Aprèn a expressar i gestionar les teves emocions i les dels altres.
  5. Pla de benestar emocional. T’acompanyem per elaborar una estratègia per la teva vida.

El que et passa té a veure amb una emoció concreta?

La ràbia, la tristesa o la frustració. La vergonya, la timidesa o la inseguretat. La preocupació o la gelosia. Moltes emocions formen part de nosaltres i a vegades no ens deixen avançar.

Si et costa expressar el que sents, si tens alts i baixos emocionals, si a vegades tens impulsos agressius o no gestiones bé la ràbia, a Psigma t’ajudarem i t’assessorarem.

Amb les teves ganes i la nostra experiència, ho aconseguirem!

A la consulta de psicologia de Psigma Girona t’ajudarem a gestionar les emocions.

Contacte

Formulari de contacte

Fes-nos una consulta i et responem

He llegit i accepto el document de política de privacitat

×

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència i els nostres serveis. Si continua navegant, vostè està acceptant el seu ús. Política de cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies
Psigma